Τρίτη 25 Ιουνίου 2013

Ο Άγιος Φανούριος!!

Ό΄τι χάσεις με τη βοήθειά του θα το βρεις. Ο Άγιος Φανούριος είναι  η τελευταία εικόνα μου πριν από το καλοκαίρι . Την επόμενη θα σας τη δείξω μετά το καλοκαίρι αν καταφέρω να την τελειώσω. Τώρα είναι καιρός για πιο ανάλαφρες κατασκευές που μπορούν να γίνουν στις αυλές ή στα μπαλκόνια μας. Εγώ προσωπικά μετακομίζω σιγά σιγά όλα τα απαραίτητα σύνεργα στη Χαλκιδική. Δεν ξέρω τι γίνεται με σας αλλά μια μικρή γκρίνια  από τον σύζυγο την έχω. Έχουν γεμίσει οι αποθήκες με πέτρες, κοχύλια, ξύλα και ό,τι άλλο μπορείτε να φανταστείτε (φαντάζομαι και σε σας μια παρόμοια κατάσταση θα επικρατεί). Ο καημενούλης ψάχνει λίγο χώρο να βάλει και αυτός τα δικά του πράγματα. Βέβαια κάθε φορά που του δείχνω τι έχω φτιάξει το χαίρεται πάρα πολύ.  Χρειάζομαι άπλα κορίτσια αλλά πού να την βρω!!! Καλό απόγευμα σε όλη την μπλογκοπαρέα!!!!

4 σχόλια:

  1. Καλησπέρα, Μαρία μου! Η εικόνα σου είναι υπέροχη, έκανες πάρα πολύ καλή δουλειά...
    Όσον αφορά τη γκρίνια, σε καταλαβαίνω. Κι εγώ μαζεύω... μαζεύω... και μετά δεν έχω πού να τα βάλω!! Χαμός γίνεται!
    Πολλά φιλιά, καλό καλοκαίρι, να περνάς όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μαρία μου προχωράς βλέπω με ταχύτατους ρυθμούς, μπράβο!!!
    Πολύ όμορφη και αυτή η εικόνα σου!!
    Καλά να περάσετε, πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ πολύ όμορφη εικόνα, Μαρία!
    Καλά να περάσεις στην πανέμορφη Χαλκιδική !
    Να ξεκουραστείς, να δημιουργήσεις, να "γεμίσεις" τις μπαταρίες σου ! Μια "ζεστή" καληνύχτα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!!!!
    ΤΟ ΕΧΩ ΞΑΝΑΔΕΙ ΤΟ ΕΡΓΟ!!!!!
    ΑΣΕ ΚΑΙ ΓΙΑΥΤΟΝ ΜΙΑ ΓΩΝΙΤΣΑ ΜΑΡΙΑ ΜΟΥ!
    ΘΕΛΩ ΝΑ ΔΩ ΚΑΙ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ ΤΙΣ ΩΡΑΙΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕΣ!!!!!!!!!
    ΕΓΩ ΣΟΥ ΕΛΕΓΑ ΟΤΙ ΤΟ ΧΕΡΙ ΣΟΥ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΓΙΟΓΡΑΦΙΑ!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή